Віталій Кличко про свою перемогу над Самюелем Пітером:
- Я не форсировал события. Не хотел рисковать. Это оказалось правильное реш...



Корисні посилання:
Error: Cache dir: Permission denied!
Error: Can't open cache file!
Error: Can't write cache!

Украинский портАл Яндекс цитирования Rambler's Top100 Rambler's Top100

Український баскетбол об'єднався - офіційно
Олександр Волков, Ігор Коломойський, Дмитро Фірташ та інші владоможці від баскетболу домовилися. Після наради представників двох донедавна ворогуючих ...

Україна - чемпіон Універсіади з футболу
Чоловіча збірна України з футболу стала чемпіоном Універсіаді у Белграді....

Суркіс: Шевченко має шанс у "Динамо" "закрити" критиків
Президент київського "Динамо" Ігор Суркіс підтвердив, що його клуб зацікавлений в поверненні форварда Андрія Шевченка....

Фотогалерея

До Євро-2012 під Дніпром з'явиться семикілометровий тунель?

До Євро-2012 збираються побудувати південну частину Великої кільцевої автомобільної дороги навколо Києва та семикілометровий тунель під Дніпром. Група італійських будівельних компаній ConsorzioLeonardo надала Міністерству транспорту і зв`язку пропозиції щодо будівництва першого в Україні тунелю під р. Дніпро, яке розглядається як альтернатива будівництву Південного моста. Як повідомляє прес-служба Мінтрансзв'язку, 25 липня відбулася чергова зустріч заступника міністра транспорту і зв`язку Вадима Гуржоса, керівників проектних інститутів "Укргіпродор" і "Союзтранспроект" з президентом і представниками групи італійських будівельних компаній ConsorzioLeonardo. Як зазначають в міністерстві, представлена презентація містить певні технічні характеристики тунелю і попередні приблизні розрахунки. Відповідно до наданої фахівцями ConsorzioLeonardo інформації, 2-рівневий тунель складатиметься з п`яти смуг, що дозволятиме автомобілям рухатися з максимальною швидкістю 100 км/год. і забезпечить пропускну спроможність 170,4 тис. автомобілів на добу. Загальна довжина тунелю становитиме приблизно 7 тисяч метрів. Розробники презентації відзначили, що будівництво саме тунелю матиме ряд переваг перед будівництвом моста, оскільки забезпечить велику пропускну спроможність і не впливатиме на річкове судноплавство і панорамний вид міста. Крім того, вартість будівництва (за попередніми розрахунками) і обслуговування тунелю менше, ніж моста. За словами представників ConsorzioLeonardo, існує можливість 50% або 100% залучення інвестицій будівельної компанії на концесійних засадах. Як зазначив Вадим Гуржос, міністерство обов`язково вивчить цю пропозицію. "Для подальшого розгляду питання будівництва тунелю необхідно здійснити ТЕО такого проекту і порівняти його з проектом будівництва моста", - сказав заступник міністра. Нагадаємо, будівництво Південного моста або альтернативного тунелю, відповідно до проектної документації, є частиною Великої кільцевої автомобільної дороги. Кабінет міністрів розпорядженням від 22 лютого 2008 р. №326-р затвердив Генеральний напрям проходження Великої кільцевої дороги навколо Києва. Протяжність дорогі - 213 км, з яких буде реконструйовано 65 км існуючої траси (вширшки від 4 до 6 смуг руху) і побудовано 168 км нової автотраси. Дорога проляже на відстані 27-41 км від центру Києва. Траса проходитиме територією восьми районів Київської області. Будівництво дороги планується здійснити в три етапи. Початок будівництва заплановано на 2008 рік, завершення будівництва - на 2015 рік. Орієнтовна вартість будівництва - 25,3 млрд. грн. Перші два етапи будівництва планується завершити до 2012 року - до Євро-2012, а потім будувати північні ділянки дороги. Впродовж 2008 року проект має бути розроблено, на розгляд Кабміну необхідно подати ТЕО, проекти і титули будівель (за чергами) кільцевої дороги. Крім того, необхідно розробити проект Закону України "Про особливості проектування, будівництва, фінансування і відчуження земельних ділянок для Великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Київ". Також планується розробити зміни до відповідного законодавства, підготувати зміни до Держбюджету-2008, передбачивши фінансування. Довідка УНІАН. ConsorzioLeonardo є найбільшою групою компаній в Італії, які мають значний досвід проектування і будівництва автомобільних доріг, мостів, тунелів тощо. До складу групи входять такі будівельні організації, як Impregilo, Ghella, Maire, Seli, Trevi.

www.champion.com.ua

< Назад

18:51 - Карпати перемогли Шахтар
13:18 - "Динамо" по пенальті виграло у "Ворскли" СУПЕРКУБОК України
18:26 - Віталій Кличко: наступний бій проведу 12 вересня
17:55 - Українські арбітри судитимуть Лігу Чемпіонів
15:07 - Castrol: Обзор Кубка конфедераций
20:55 - Віталій Данилов став президентом української прем'єр-ліги
20:32 - Рейтинг IFFHS: "Шахтар" і "Динамо" у першій десятці
Всі новини

Коментарі
Додати коментар
Ваше ім'я *
Ваш e-mail *
Ваша відповідь*
Введіть код, зображений на рисунку: